Pasirinkite kalbą
Lietuvių
English

Audiovizualinės poezijos grupės „AVaspo“ projektas „Kraujuojantis okeanas“ / Audiovisual poetry group “AVaspo” project "Ocean is Bleeding"

 

Geriausia Lietuvos eksperimentinės muzikos grupė (2012 m. T.E.T.E. apdovanojimai)

Best Lithuanian experimental music group (T.E.T.E. Awards 2012)

 

Tekstai, balsas / texts, voice – Gabrielė Labanauskaitė

Elektroniniai mušamieji, perkusija / percussion – Vladas Dieninis

Elektronika / electronics – Gediminas Žygus

VJ – Eglė Eigirdaitė

 

Trukmė / duration: 45 min

www.avaspo.lt

 

2013 m. išleisto albumo pristatymas. 

Audiovizualinės poezijos grupės „Avaspo“  pasirodymo „Kraujuojantis okeanas“ metamorfozės kyla iš skaitmeninių teritorijų persikėlimo komunikaciniais kanalais į potyrius kitapus ekranų. Trečiojo „AVaspo“ albumo pagrindu sudaryta programa inspiruojama kasdienės savaiminės urbanizacijos ir instinktyvios nostalgijos gamtiniam pradui konflikto. Šios egzistencinės tragedijos atomazga – suvokimas, kad technologijos ir gamtinis pradas nebėra priešprieša, kad virtualiame pasaulyje vykstantys nesklandumai gali būti tolygūs vis dar „realiu“ vadinamo pasaulio stichinėms nelaimėms. Virtualusis pasaulis tampa įprasto gyvenimo simuliakru, kuriam, J. Baudrillardo žodžiais tariant, būdingas prometėjiškas siekis nuolat plėstis globaliu mastu.

„AVaspo“ dekonstruoja pop kultūrą ir transformuoja jos suvokimą, tyrinėdama populiarumo ir masiškumo fenomeną savo kūryba. Literatūriniais terminais kalbant - oksimoroniškai ne/derinami lyriški bei ironiški tekstai provokuoja kitaip pažvelgti į poezijos žanrą ir jo pateikimą. Žvelgiant iš muzikologinės perspektyvos, galima kalbėti apie intertekstualią, koliažiniu principu dėliojamą muziką, kartais disonuojančią su formaliomis struktūromis.

 

Presentation of the album, published in 2013.
Metamorphosis of the project Ocean is bleeding” by audiovisual poetry groupAVaspo” reveal from the digital territories’ removal through channels for communication to experiences, existing on the other side of the screens. Program, based on the thirdAVaspo” album, is inspired by conflict between everyday spontaneous urbanization and instinctive nostalgia for natural origin. Denouement of this existential tragedy is a perception that technology and natural origin is no longer opposed to each other and that ongoing disruptions in the virtual world can be equivalent to still so called real” world's elemental disasters. The virtual world is becoming simulacrum of the usual life, which, according to J. Baudrillard, in Prometheus manner aims for continuous global expansion.

 AVaspo” deconstructs pop culture and transforms its perception, exploring the phenomenon of popularity and massiveness in its activities. Speaking in literary terms - oxymoronically not/combining lyrical and ironic texts provoke different look at the poetry genre and its presentation. From a musicological perspective, it is possible to talk about the intertextual music, arranged in collage principles and sometimes discording with formal structures.

 

 

Tarptautinis šiuolaikinio meno festivalis PLArTFORMA
 
© 2010-2015 Visos teisės saugomos      Interneto svetainių kūrimas adme      Turinio valdymo sistema easywebmanager